Organizația de Management a Destinației (OMD) Mamaia – Constanța a organizat joi, 21 decembrie, o conferință de presă în cadrul căreia a prezentat bilanțul activităților organizației.
Evenimentul este susținut de președintele OMD, George Măndilă, care a vorbit despre activitatea organizației în acest an, dar și despre perspectivele pentru 2024.
Activitatea zilnică a organizației după înființare, adică din luna mai, a fost generată, concepută, executată și finalizată de către președinte și echipa de conducere a OMD. Angajamentul nostru luat la depunerea documentației la Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a fost de a rezolva și situația managerului de destinație în maximum un an de la înființare. Din luna mai până în octombrie 2023, am organizat două concursuri pentru ocuparea unor funcții”, a menționat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.
El a menționat că s-a început achiziția unei strategii de marketing turistic al Asociației Mamaia-Constanța, dar și că au la dispoziție o cercetare sociologică la nivelul României, pe 3.000 de subiecți, realizată de Destinația anului 2023. Această cercetare vine în sprijinul asociației pentru a afla care este profilul turistului doritor de a veni în destinația turistică și ce reproșează cei care nu aleg Mamaia-Constanța ca destinație turistică.
La jumătatea lunii iulie, am început să organizăm la scena din Piațeta Cazino din stațiunea Mamaia evenimente. Această scenă am adus-o în stare de funcționare și am adus acolo o serie de spectacole cu diverși artiști din România, de ce? Pentru a oferi turiștilor existenți în stațiune un mod plăcut de a petrece serile de weekend, având în vedere că acești turiști sunt plătitori de taxă de promovare de 1% și este normal să întoarcem în favoarea lor astfel de servicii de entertainment”, a mai declarat președintele OMD.
Ulterior, acesta a menționat că în toamnă, OMD Mamaia-Constanța a făcut primii pași în plan internațional prin participarea la târgurile internaționale de turism.
Pentru anul acesta au fost alese două dintre cele mai importante târguri: Târgul de la Londra, un târg business to business și Târgul de la Varșovia (…) După ce ne-am întors în țară am contactat atât tour-operatorii cunoscuți la cele două târguri cât și potențialii parteneri media, bloggeri, influenceri, jurnaliști. Suntem în prezent în discuții cu ei pentru elaborarea celor mai bune strategii pentru viitor”, a mai spus George Măndilă.