Ultimele stiri

OMD Mamaia-Constanța a anunțat încetarea colaborării cu Blue Sky Advertising / Se organizează „un concurs național de soluții” pentru logo-ul stațiunii

Sursa foto: Primăria Constanța

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a hotărât să își încheie colaborarea cu agenția de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL. Această decizie a fost luată în unanimitate de către membrii prezenți la Adunarea Generală a Acționarilor, de luni, 17 iulie. Următorul pas în procesul de branding al stațiunii va fi lansarea unui concurs național de soluții, se arată într-un comunicat transmis de OMD.

Decizia conducerii OMD de a pune capăt colaborării cu Blue Sky Advertising SRL vine ca urmare a prejudiciului de imagine suferit de stațiune, în ultimele zile. Lansarea campaniei de promovare a fost grav afectată de asocierea brandului Mamaia cu elemente grafice care nu reprezintă esența acestuia. Odată cu rezilierea contractului, elementele de branding propuse de agenție, logo, slogan, manual de identitate vizuală, nu vor mai fi folosite de OMD. În condițiile în care drepturile de proprietate intelectuală nu vor fi transferate, în cadrul contractului nu va fi efectuată nicio plată.

Având în vedere interesul crescut în legătură cu acest subiect atât din partea publicului larg, cât și din partea specialiștilor din industrie, OMD va organiza, în perioada următoare, un concurs național de soluții, pentru crearea unui brand nivelul standardelor internaționale actuale, care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia. Un juriu de specialitate, selectat la nivel național, va evalua propunerile tuturor agențiilor și artiștilor grafici, care vor alege să se înscrie în competiție. Pentru a încuraja o participare cât mai largă, OMD își anunță și intenția de a oferi premii pentru propunerile selectate.

Detaliile cu privire la condițiile de participare vor fi oferite în perioada următoare, însă, pentru obținerea celui mai bun rezultat, concursul se va întinde pe o perioadă de timp care să permită artiștilor grafici dezvoltarea de creații unice, în baza brief-ului oferit. Propunerea selectată în urma concursului va servi ca fundament al strategiei de marketing și va susține eforturile de promovare a stațiunii, pe parcursul următorilor ani.

Primaria Constanta a anunțat că renunță la achiziția logoului în urma apariției în presa locală constănțeană a informației cum că logo-ul a fost cumpărat la suprapreț, având în vedere că în urma unor investigații s-a dovedit că noua emblemă ar fi putut fi cumpărată cu mai puțin de 10 euro de pe site-uri de specialitate. Mai multe detalii aici: BREAKING: OMD renunță la logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia. „Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”, a spus Primaria.

’’Într-adevăr, acel simbol a fost preluat, dar am lucrat foarte mult la manualul de identitate. Am avut un anumit timp la dispoziție ca să livrăm tot brandingul. (…) Nu pot să vă spun cu cât am cumpărat sigla, este confidențial’’, a declarat pentru ’’Dobrogea Live’’ administratorul firmei Blue Sky Advertising, Maria Emanuela Huruială.

Alte articole

07 ian. 2022 12.23 am

  Fostul director din Primăria Constanța, Horia Constantinescu, a spus, în exclusivitate, la Constanța TV, că „se fură la nivelul salubrizării orașului, în medie de un milion de lei…

17 nov. 2022 4.49 pm

Până pe 4 decembrie 2022, toți cei care locuiesc, muncesc sau studiază în Constanța și au împlinit vârsta de 18 ani își pot exprima votul pentru unul din cele 35 de proiecte declarate eligibile.…

26 aug. 2022 8.00 pm

SN Nuclearelectrica SA informează că Unitatea 1 a CNE Cernavodă va fi oprită, în mod controlat, în după-amiaza zilei de 26 august 2022. Oprirea este necesară pentru realizarea unor lucrări de…

26 feb. 2021 3.11 pm

  Primarul Constanţei, Vergil Chiţac, a cerut retragerea de pe ordinea de zi a hotărârii referitoare la “Regulamentul de organizare şi funcţionare a parcărilor publice din municipiul…

18 mai 2022 1.22 pm

  Consilierii locali PSD Constanța au depus un proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea HCL 123/2021 privind Regulamentul de organizare și funcționare a parcărilor publice, păstrând…

17 iul. 2023 4.32 pm

Noul logo al stațiunii Mamaia a fost prezentat vineri de către Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, recent înființată de către Primăria Constanța și condusă de…