Noul logo al stațiunii Mamaia a fost prezentat vineri de către Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, recent înființată de către Primăria Constanța și condusă de George Măndilă, unul din consilierii primarului Vergil Chițac.
Achiziția noului logo a costat puțin peste 16.000 de euro (fără TVA) și a fost atribuită direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin), informează Ziardecluj.ro
Primaria Constanta a anunțat că renunță la achiziția logoului în urma apariției în presa locală constănțeană a informației cum că logo-ul a fost cumpărat la suprapreț, având în vedere că în urma unor investigații s-a dovedit că noua emblemă ar fi putut fi cumpărată cu mai puțin de 10 euro de pe site-uri de specialitate. Mai multe detalii aici: BREAKING: OMD renunță la logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia. „Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”, a spus Primaria.
’’Într-adevăr, acel simbol a fost preluat, dar am lucrat foarte mult la manualul de identitate. Am avut un anumit timp la dispoziție ca să livrăm tot brandingul. (…) Nu pot să vă spun cu cât am cumpărat sigla, este confidențial’’, a declarat pentru ’’Dobrogea Live’’ administratorul firmei Blue Sky Advertising, Maria Emanuela Huruială.
Emanuela Huruiala ar fi declarat pentru publicația clujeană „Ziar de Cluj” că a ajuns să obțină contractul cu Primăria Constanța cu ajutorul unei “prietene din Bucuresti”, urmând ca ulterior să închidă aprubt discuția.